8 weken Ecuador! - Reisverslagen van Jens Bakker - WaarBenJij.nu 8 weken Ecuador! - Reisverslagen van Jens Bakker - WaarBenJij.nu

8 weken Ecuador!

Ik ga 8 weken vrijwilligerswerk doen voor Local Dreamers in Ecuador (Quito). Hier ga ik mij met name richten op het ´naschoolse´ aanbod voor kinderen, die verder geen kans zien of hebben om zichzelf te ontwikkelen. Aan de hand van sport, spel, Engelse les en creativiteit probeer ik, en de andere vrijwilligers, om de kinderen hun talenten te laten ontdekken.
Ik werk hier 5 dagen per week, in de weekenden ben ik vrij om te doen wat ik wil. De weekenden zullen vooral bestaan uit reizen, verschillende gebieden en plaatsen in het veelzijdige Ecuador bezoeken.
Mijn ervaringen kun je vanaf nu, vanaf hier, volgen.

Recente Reisverslagen:

12 Augustus 2015

Laatste activiteiten in Ecuador

04 Augustus 2015

I survived the jungle!

27 Juli 2015

Toeval of niet?

21 Juli 2015

Een veelzijdig weekend, de tijd vliegt.

14 Juli 2015

Montanita!
Jens

Actief sinds 13 Juli 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3214

Voorgaande reizen:

14 Juni 2015 - 13 Augustus 2015

8 weken Ecuador!

Landen bezocht: